onsdag 18 mars 2009

Nästan sommar..

Håll ut. Det intalar jag mig själv varje morgon jag vaknar. Bara två veckor kvar i mars. Nationella, hålla tal, engelskaprov, grammatik och spanskaprov. PUH!
Igår började jag på pilates, precis så som i sverige fast att vi bara är tre i gruppen så instruktören ser alla små(stora)fel man gör, bra! Idag ska jag til gymmet för första gången på en vecka tack vare den dumt långvariga förkylningen så äääntligen nästan är över. Ni där hemma skulle inte känna igen er, jag har blivit ett träningsfreak! Herregud, inte ens jag känner igen mig.. Men det är vell bra antar jag. Superkondition och superbrun, kan det bli bättre?!

Jag saknar er där hemma! Speciellt m,p & a. (tack för kortet anna!!)

BESOS

1 kommentar:

Åke sa...

Vi saknar dig också. Träna på och fixa veckorna i skolan så kommer vi snart ner och hälsar på dig. Ska hälsa till dig från bridgegänget som var här ikväll.
Kram Pappa