torsdag 21 augusti 2008

life has more to offer than you

Ännu en dag med många timmar övandes spanska, resultat börjar ses! Sedan kom a och gjorde mig sällskap. Hon är bra och får mig alltid på bra humör, också denna grå torsdag. Vi åt finncrisp, drack cola och skvallrade, gud vad jag kommer sakna henne i Spanien! Hon sviker mig dock denna helg för p i karlstad, shame on you. Kvällen tillbringade jag på bara vara tillsammans med m & c, vi drack milkshakes, disskuterade packlistor och andra nödvändigheter inför españa. Det börjar dra ihop sig och jag känner mig inte alls beredd. Jag ska gå och lägga mig nu, med en snorig näsa och ond hals. Jag tror bestämt att jag dragit på mig en förkylning..imorgon ska jag träffa bästaste s och då får jag för allt i världen inte vara sjuk!

Inga kommentarer: