fredag 14 november 2008

I dare you

Tänkte bara säga att idag den 14e November har vi här nere på sydkusten 20 grader och stekande sol! Lyxigt va? Jag var uppe med tuppen imorse trots att jag är ledig eftersom vårat kök ska byggas om idag och imorgon. Jag slog en pling till åsa för att se om hon också var vaken så redan halv tio var vi nere på stranpromenaden för att powerwalka i över en timma! Jag kallar det hurtigt!
Vi har bestämt att innan vi åker hem till jul ska vi ha badat minst en gång till i havet... återstår att se om vi lyckas!

2 kommentarer:

Maggans blogg sa...

Hej Sara, vad mysigt det såg ut på bilden med alla slingor av ljus.
Tycker också att det är lyxigt med så varmt väder, annat är det här.
Regnar hela tiden nästan.
Nu ska jag kolla vem som åker ut i Idol.
Ha det bra
Maggan

saralindqvist sa...

Men usch då, låter inte som ett toppen väder!
Förresten; ses vi på jul? :)
Hälsa maria, dusko & elise!
kram