söndag 16 november 2008

look how they shine for you

Usch, jag har gått och blivit sjuk, närmare bestämt förkyld. Jag vet inte om det är robeerto som har smittat mig eller om det är resultatet av en natt i Málaga.. (tror det är en kombination av både och) hursom är jag jättesnuvig och tycker allmänt synd om mig själv. Jag kurerar mig med flera One tree hill avsnitt och x antal mandariner. Fina säger åt mig att gå med tofflor hela tiden eftersom golven är så kalla så nu har jag tom på mig tofflorna när jag sitter i sängen. För säkerhets skull.
Känns overkligt att jag snart har varit här i tre månader.. tre månader utan min familj och vänner! Men jag ska klara en till innan jag får åka hem för att fira jul. Gud vad jag längtar!

Mamma & pappa: baka lussebullar tills jag kommer hem! (eller ännu bättre; ha med er några till arlanda)

2 kommentarer:

Åke sa...

Lussebullar ska vi baka, sa det igår att i år ska det bli lussebullar, ska bara hitta bästa receptet sedan så.. Ska det vara julmust till bullarna på Arlanda?
Pappa

saralindqvist sa...

du är bäst pappa!