onsdag 5 november 2008

Ovanligt kalla solkusten..

Tänkte bara rapportera att jag mår bättre nu.. visst finns hemlängtan där hela tiden (kanske på grund av kylan, jag vet inte) men jag trivs ju så himla bra här & det är faktiskt bara sex veckor kvar här! Känns riktigt lite om jag ska vara ärlig.
Igår var jag som vanligt på yogan på kvällen och det var så himla kul och jag blev av med alla överskottsenergi, vilket var en hel del med andra ord, och alla tanter i min brupp är så himla snälla och dom tycker att det är så kul att jag kan spanska!
Idag var jag kvar i skolan till klockan 5 och pluggade och åt kakor. Jag blev av med alla tunga uppgifter jag haft över mig vilket känns väldigt bra.
Nu ska jag dricka the med Fina & Roberto och sen ska jag lägga mig i sängen och se lite one tree hill!

Puss

Inga kommentarer: